A Hedon egy kézműves söröket készítő vándor sörfőzde. A márka teljes vizuális identitását, csomagolásait és a márkához kapcsolódó promóciós anyagait a Flying Objects tervezte. Nevük a hedonizmus szóból ered. Így született meg a márka logója és egyben kabalafigurája, a sörben fürdő emberalak, aki élvezi az életet és csak a pillanatnak él. Külön érdekesség, hogy a logó figurája sörnyitóként is működik.
A Credo egy speciális típusa az IPA söröknek, a SMaSH, persze ezt a legjobban képzett sörrajongókon kívül senki sem értené meg. Ezért adta a Credo csomagolásának ötletét egy szóvicc. Magritte egyik híres művén, a La trahison des images-en a pipa alatt álló „Ez nem egy pipa” („Ceci n’est pas une pipe”) felirat átirata. A Vertigo szó szédülést jelent, ezért adta magát, hogy ez a sör egy optikai játékra épülő címkét kapjon, amire elég ha csak ránéz az ember máris beleszédül.
„Barátságos, segítőkész konzultációk, megnyerő design tervek és határidőre elkészült munka jellemezte kapcsolatunkat. Köszönjük.”
„Jó volt együtt dolgozni egy ilyen fiatal, kreatív, dinamikus csapattal. Végre nem nekem kellett ötleteket adni, hogy mit szeretnék látni a végén. A végeredménnyel pedig nem csak én vagyok elégedett, hanem az olvasóim is.”
„A Flying Objects igazi alkotóműhely, ahol nem megrendelő és szolgáltató ülnek az asztal két oldalán, hanem mindannyian egy, a sikeres projekt megvalósításán dolgozó, inspiratív csapatot alkotnak.”
„A cégünk számára tervezett arculat annyira inspirálóan jól sikerült, hogy felmerült bennünk esetleges újabb üzletágak beindítása a hosszú távú stratégiáink közt, ami azt gondolom önmagáért beszél! Csak őket ajánlanám szívesen ha a témában megkeresne valaki!”
„Cégcsoportunk új arculatának minden részletét a Flying csapat tervezte. Remek stílusérzékkel és különös érzékenységgel nyúlnak egy-egy témához. Mindezt a határidők betartásával, rugalmasan és irtó türelmesen teszik. Szeretjük őket.”